עבודות סנפלינג בגובה

עבודות סנפלינג בגובה

עבודות בגובה מתבצעות לרוב באמצעות  בעזרת חבלים (סנפלינג), השיטה היעילה ביותר והחסכונית, שכן היא חוסכת עלויות על פיגומים וזמן הרכבתם ופירוק. כך גם ניתן לנטרל פריצות שמתבצעות בזמן פיגום בבניין.

חברת אפ אנד דאון בע"מ מעניקה שירותי סנפליג בגובה למספר רב של חברות מובילות בתחום הנדל"ן ובשוק הבנייה. הצוות שלנו מיומן ונושא בכל האישורים הנדרשים והצוות עובר הכשרות בצורה שוטפת תוך הקפדה על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר. אנו עובדים על פי התקנות של עבודה בגובה, מבוטחים ומשופים בביטוחים המתאימים, כולל צד ג'.

מתי משתמשים בסנפלינג לביצוע עבודה בגובה?

פרויקטים אשר בהם לא קיימת אפשרות לתפעל ציוד מכני להרמה, מקבלים פתרון באמצעות פרישת מערך חבלים. מבנה גבוה הזקוק לביצוע עבודות איטום, חיזוק, ניקיון, צביעה או כל תיקון אחר מהווה אתגר מורכב, אותו ניתן לצלוח באמצעות גלישה וחבלי סנפלינג כאשר אין גישה.

חברתנו תבדוק בקפידה את תנאי השטח ותנאי העבודה באתר. העבודה באמצעות סנפלינג מתקבלת בדרך כלל שתוואי השטח אינו מאפשר לעבוד בשום דרך אחרת כגון: ציוד מכני, קרי, מנופים ובמות הרמה.

איך עבודות סנפלינג מתבצעות בפועל ומהן המגבלות?

ציוד הסנפלינג שברשותנו, מאפשר לשלשל את הגולש אל עבר הנקודה המבוקשת במבנה ושם יוכל לעצור ולבצע את התיקון / עבודה הנדרשת למשך הזמן הנדרש לביצוע העבודה. כאשר יסיים את מלאכתו, נעלה אותו חזרה אל נקודת המוצא והעובד ישוחרר מהכבלים. כל זאת, בהקפדה על נהלי הבטיחות המחמירים שלנו ותחת פיקוח.

בתנאי מזג אוויר קיצוניים או סוערים, לא נוכל לבצע את העבודות ולסכן את העובד. בעת רוחות סוערות, גשמים חזקים ואף ימי חמסין קשים – לא נבצע את העבודות ונמתין למזג אוויר ידידותי יותר לצורך ביצוע עבודות הסנפלינג.

כאשר רוצים לבצע עבודות גובה המצריכות גלישה באמצעות סנפלינג פונים ל חברת אפ אנד דאון בע"מ – המומחים לעבודות גובה!

צריכים פתרונות גובה? דברו איתנו

לקבלת הצעת מחיר:

Call Now Button