עבודות בגובה לבתים משותפים

עבודות בגובה לוועדי בתים ולבתים משותפים

 

חברת "אפ אנד דאון בע"מ" מתמחה בעבודה מול המגזר הפרטי, לרבות וועדי בתים ובניינים משותפים, בפריסה ארצית ובמיומנות גבוהה.

אנו מעניקים מגוון פתרונות יצירתיים לעבודות בגובה אשר יאפשרו לכם שקט נפשי לכל אורך העבודה, תוך שמירה על רמת ביצוע גבוהה ודיווח לכל אורך הפרויקט. 

הניסיון שצברנו בעבודה מול חברות הבנייה הגדולות במשק ובפרויקטים מורכבים, מאפשרים לנו לגשת בצורה אידיאלית לכל פרויקט בגובה.

 

זהיתם רטיבות בתקרה ובקירות?

אפ אנד דאון מציעים שירות של איתור וגילוי מקור הרטיבות והנזילה. טיפול חיצוני ופנימי לטיפול נקודתי ואפקטיבי במקור הרטיבות. ביצוע סריקה חיצונית על מעטפת הבניין לזיהוי שורש הבעיה.
מוכנים לחורף?

רוצים לחדש ולעלות את ערך הבניין המשותף?

אפ אן דאון מבצעים חידושי חזית לבניינים מכלל הסוגים. חידוש החזית לא רק משדרג את האווירה ואת הוויזואליות של הבניין והנכנסים אליו,. אלא גם כולל טיפול ותחזוקה של מעטפת הבניין. שדרוג חזית הבניין המשותף מעלה גם את ערך הדירות ואת רווחת הדיירים.

הרחקת יונים בגובה

קינונן של יונים במקומות מסתור גבוהים עלולים לגרום למטרד ולמחלות. אנו מומחים בסילוק יונים בגובה, ומתחייבים לתוצאות, מבלי לפגוע בבעלי הכנף.

חיזוק אריחי שיש מבניים מצופים

בדיקה, מניעה וביצוע תיקונים. אנו מתמחים בביצוע עבודות חיזוק אריחי שיש, החל מעוביים מיוחדים של בין 30-50 מ"מ עובי ואריחים דקים בין 20-12 מ"מ כולל אריחי קרמיקה בעובי 8 מ"מ.

איתרתם סדקים ונזקים במעטפת הבניין והקירות הפנימים?

חשוב לדעת שישנה פגיעה משמעותית במצב חומרי האיטום עבור בניינים שקיימים מעל ל- 10 שנים. השמש החזקה גורמת לבלאי ועייפות החומר ויכולה לסכן חיים. חשוב אחת לתקופה לבצע בדיקה מקיפה וכן לטפל ולחזק את יסודות ושלד הבניין. חיזוק מעטפת הבניין תגן בפני רטיבות ובידוד (חדירת רוח).

לקבלת הצעת מחיר:

Call Now Button