שיקום מבנים

שיקום מבנים

הכתובת הנכונה לביצוע שיקום מבנים בגובה

מבנים רבים נוטים להיפסל עקב תחזוקה לא ראויה לאורך שנים, מבנים שנבנו בטכניקות בניה מיושנות, סדקים חיצוניים עמוקים בקירות המבנה, חלודה מתקדמת ועוד, כל אלו מצביעים על צורך ממשי של שיקום מבנה בגובה.

חשוב לדעת כי שיקום מבנים בגובה נחשב לאחד התחומים המורכבים בתחום עבודות הגובה והבנייה. כאן חברתנו "אפ אנד דאון" נכנסת לתמונה, עם שילוב איכותי של ציוד מתקדם וחדשני, יחד עם צוות מיומן ומקצועי, המאפשר לנו לבצע עבודות של שיפוץ ושיקום מבנים בסטנדרטים גבוהים ביותר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
ליצירת קשר לחצו כאן 052-3564106
 

שיקום ואיטום מבנים

חברתנו מספקת מעטפת שלמה עבור צורכי שיפוץ, שיקום ואיטום מבנים. המעטפת כוללת את פתרונות איטום ושיקום מבנים הבאים:

  • חיזוק, ליטוש והדבקת אריחי שיש-אנו מתמחים בחיזוק ושימור אריחי שיש על מנת להבטיח את יציבותם וחזותם האסטטית. הליטוש המקצועי מחזיר לשיש את המראה החדש והמבריק, והחומרים איכותיים להדבקה מבטיחים את עמידות האריחים לאורך זמן.
  • איטום חיצוני לבניין– עבודות איטום חיצוני מגנות על המבנה מפני חדירת מים ולחות. העבודות מבוצעות עם טכניקות וחומרי איטום מתקדמים שמבטיחים איטום אפקטיבי ועמידות בפני תנאי מזג האוויר הקשים ביותר.
  • פירוק והחלפה של קרמיקה ופסיפס– עבודות המבוצעות על ידנו תוך שמירה על דיוק ואסתטיקה גבוהה, ביעילות ומקצועיות על מנת להבטיח תוצאה מרשימה ועמידה.
  • צביעה חיצונית למבנים מבטון– יש לנו את כל הידע והניסיון לצביעת מבנים חיצוניים מבטון. אנו משתמשים בצבעים מיוחדים המותאמים לסוג הבטון, על מנת להבטיח הגנה ואסתטיקה מרשימה לאורך זמן.
  • שיקום קירות וטיח מתפוררים– עבודות שיקום של קירות וטיח מתפוררים, בהן נעשה שימוש בחומרים איכותיים וטכניקות מתקדמות במטרה להחזיר את הקירות למצבם המקורי ולהבטיח את עמידותם לאורך זמן.
  • שיקום במקרה של מגע עם מים (קורוזיה)– קורוזיה הנגרמת מחדירת מים עלולה לגרום לנזקים חמורים במבנה. אנו מתמחים בשיקום בטון נפגע מים, תוך שימוש בטכנולוגיות ושיטות מתקדמות המאפשרות להחזיר את המבנה למצב תקין ובטוח.

שיקום ואיטום מבנים

כל מה שנדרש לעבודה בגובה

ברשות חברתנו כל הציוד הנדרש עבור שיקום וחיזוק מבנים בגובה, כולל מנופים, ציוד הרמה ופיגומים. כמו כן, אנו אמונים על שיקום מבנים בסנפלינג כאשר עובדי החברה בעלי רישיונות גלישה בסנפלינג כנדרש בחוק, והם עוברים הכשרות ורענונים במשך כל השנה.

צריכים לבצע עבודות שיקום במבנה שלכם? פנו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי ופתרונות מתקדמים לשיקום ואיטום. אנו מתחייבים לשירות איכותי ומקצועי, תוך הקפדה על לוחות זמנים ומסגרת תקציב.

לתיאום פגישה וקבלת עוד מידע בנושא צרו קשר עם חברת "אפ אנד דאון" בטלפון 052-3564106

צריכים פתרונות גובה? דברו איתנו

לקבלת הצעת מחיר:

Call Now Button