איטום מבנים

איטום מבנים

איטום מבנים בגובה באופן מקצועי ובטוח

איטום קירות חיצוניים הוא תהליך חשוב לשמירה על עמידות המבנה ומניעת חדירת מים ונזקים הנובעים מלחות. אנו בחברת אפ אנד דאון פתרונות ניקוי ובניה בע"מ, מבצעים עבודות איטום בגובה עם חומרים מיוחדים ובעזרת צוות מיומן, במטרה להגיע לרמת אטימות מקסימלית של המבנה.

רבות מעבודות איטום חיצוני לבניין מבוצעות על ידנו בסנפלינג, בעזרת צוות מיומן, ציוד מתקדם וחומרים איכותיים. בתוך כך, אנו מציעים עבור איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מחיר כדאי במיוחד.
ליצירת קשר לחצו כאן 052-3564106
 

מהן עבודות איטום בסנפלינג?

עבודת איטום בסנפלינג נחשבת לדרך המומלצת ביותר לבצע איטום קירות בגובה. עבודות אלו של איטום קירות בסנפלינג חוסכות מדיירי הבניין מפגעי רעש, פגיעה בשטח שמסביב למבנה וסיכונן ממשי מפני פריצה לדירה באמצעות הפיגומים. אנו מבצעים עבודות איטום בסנפלינג באמצעים שונים הכוללים חומרי מריחה, יריעות ביטומניות, פוליאריתן ועוד.

עבודת איטום בגובה באמצעות סנפלינג מאפשרת לנו להגיע למוקד הבעיה במבנה בצורה קלה ויעילה ותחת הגנה מפני נפילה. כמו כן, על ידי עבודות איטום בסנפלינג ניתן להגיע לקירות חיצוניים וגגות שהגישה אליהם חסומה בכל דרך אחרת, או שהגישה אליהם אינה נוחה, למשל עקב ריבוי דודי שמש ומזגנים מקשים.

איטום בסנפלינג

מבצעים מגוון עבודות איטום

יש לנו ידע, ניסיון ואמצעים לביצוע מגוון עבודות איטום חיצוני לבית, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחומרים איכותיים להבטחת עמידות ואיכות לאורך זמן. העבודות כוללות בין היתר:

  • איטום גגות וגגות מרוצפים– אנו מספקים פתרונות איטום חיצוני מקצועיים לגגות ולגגות מרוצפים, תוך שימוש בחומרים מתקדמים וטכניקות חדשניות שמבטיחים איטום אפקטיבי ומניעת חדירת מים.
  • איטום סדקים– הסדקים בקירות החיצוניים עלולים לגרום לחדירת מים ונזקים נוספים. אנו מבצעים איטום סדקים בצורה מקצועית המבטיח איטום מלא ועמידות לאורך זמן.
  • איטום קירות חיצוניים בעלי חיפוי– קירות חיצוניים בעלי חיפוי זקוקים לאיטום מדויק ומקצועי. אנו מתמחים בעבודות איטום קירות חיצוני עם חיפויים שונים, כמו חיפוי שיש, פסיפס וקרמיקה, שמבטיחים את עמידות המבנה גם בתנאי מזג אוויר קשים והגנה מפני חדירת מים.
  • איטום חניונים ומקלטים תת קרקעיים– חניונים ומקלטים תת קרקעיים זקוקים לאיטום מיוחד למניעת חדירת מים ולחות. אנו מציעים פתרונות איטום מתקדמים המבטיחים הגנה מלאה ועמידות לטווח ארוך.
  • ביצוע עבודות קבלן איטום בכל אתר– מתן שירותי קבלן איטום בכל אתר, כולל מבנים ציבוריים, מסחריים ופרטיים. הצוות המקצועי שלנו מבצע את העבודה ביעילות ובמקצועיות, תוך הקפדה על לוחות זמנים ותקציב.

כמה עולה איטום קירות חיצוניים?

מחיר איטום קיר חיצוני אינו אחיד והוא יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים מרכזיים:

  • גודל הקיר שיש לאטום משפיע באופן ישיר על המחיר. ככל שהשטח גדול יותר, כך יידרש יותר חומר עבודה וזמן עבודה, מה שמעלה את העלות.
  • מצב הקיר טרם ביצוע האיטום משפיע גם הוא על המחיר. אם הקיר פגום ויש צורך בתיקונים נוספים לפני האיטום, העלות תהיה גבוהה יותר.
  • סוג החיפוי הקיים על הקיר משפיע על השיטות והחומרים שיש להשתמש בהם. חיפוי כמו שיש, פסיפס או קרמיקה דורש חומרים וטכניקות מיוחדות, מה שמשפיע על מחיר עבודות האיטום.
  • ישנם סוגים שונים של חומרי איטום ושיטות איטום, כאשר כל סוג חומר ושיטה משפיעים על העלות.
  • אם יש צורך בביצוע עבודות בגובה רב, כמו במבנים רבי קומות, הדבר יעלה את המחיר בשל הצורך בציוד מיוחד ובמיומנות גבוהה יותר.

עבודות איטום מקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

פנו אלינו לביצוע עבודות איטום חיצוני לבתים בגובה, ותיהנו משירות מקצועי, אמין ואיכותי המבטיח את עמידות המבנה והגנה מפני חדירת מים. יש לנו  את הידע, הכישורים והציוד לאיטום בסנפלינג, וקבלנים וחברות רבות כבר בחרו בנו לביצוע עבודות איטום.

לתיאום פגישה ולקבלת הצעת מחיר כדאית ועוד מידע בנושא צרו קשר עם חברת "אפ אנד דאון" בטלפון 052-3564106

 

צריכים פתרונות גובה? דברו איתנו

לקבלת הצעת מחיר:

Call Now Button